Ako osloviť Radičovú a neuraziť ju

25. júna 2011, fidel, Nezaradené

Ťažká úloha. Teda nie preto, že by som bol nejako veľmi vulgárny, len neviem ako charakterizovať túto pani.

Ak by som napísal, „sladká pani“ urazil by som aj to ovocné vínko, ktoré je podľa mňa lepšie.

Teda ono skôr zlepší náladu narozdiel od ..

V dobrom ma mrzí, že ľudia ako Sulík, Radičová, Mikloš, či Fígeľ sa minuli povolaniu.

Skôr by sa im hodilo byť historikmi. Myslím si tým, že budú mať non-stop na jazyku slovo FICO, sa nikto na Slovensku nebude mať lepšie. Teda niekto áno, však my vieme.

Už aj prieskumy ukazujú ako na tom tento zlepenec je. Bojím sa, že tu začnú demonštrácie ako v Grécku.

Strašne si prajem, aby sa našiel nejaký človek, ktorý by dal aspoň jeden, jediný čin, ktorý urobila vláda zlepenca v prospech občanov Slovenska. Ja som presvedčený, že taký nie je. Teda ak sa niekto nebude snažiť nahovoriť, že zdražovanie, vyššie dane je práve ten prospešný čin.

Minule som sa pozeral na oblohu a jeden oblak sa mi podobal na Radičovú, Našťastie sa rýchlo stratil, teda zmizol.

Konštatujem, že ani slovo klamárka, nemôže byť urážka pre túto lady.